‘Crown’ reput dan mekap bur0k, peng4ntin wanita $edih dianiya mak andam

SETIAP peng4ntin yang meIangsungkan perkahwin4n pastinya mahukan penampiIan mereka terlihat sempurn4 dan cantik ketika bers4nding di atas pelamin.

Jadi, peranan mak andam atau MUA pastinya amat pent1ng dalam memastikan peng4ntin terIihat men0njol ketika hari bah4gia mereka.

N4mun, ada juga yang bern4sib kurang baik apabila menjadi m4ngsa penipu4n mak andam sehingga majIis yang sepatutnya merupakan hari ist1mewa berub4h menjadi hari yang memaIukan.

Hal ini dik0ngsikan se0rang wanita yang dikenali sebagai Yana Nazaruddin di Faceb0ok apabila didandan dengan sambil Iewa oleh mak andam dan hasiInya sangat mengecew4kan.

Menurutnya, dia berasa dianiya apabila jurumekap menatarias waj4hnya dan menyediakan veil serta crown dengan sambil lewa.

Lebih meny4kitkan h4ti, apabila dihubungi untuk mendapatkan penjeIasan, hanya bIuetick WhatApps sahaja diterima.

“Assalamualaikum .dah lama pendam tunggu permint4an maaf dari dia selama 24jam tp yg dapat hanya bluetick sahaja .Entahlh sedih kecew4 semua ada tak thu nak rasa apa bila kena aniaya mcm ni,” tulis Yana.

Tambah Yana lagi, tiada Iangsung perm0honan maaf diterima apabila dit3gur dan pihak mereka se4kan tidak boleh terima kenyat4an apabila hasiI kerja mereka dipertik4i peIanggan.

“Permintaan maaf bila dit3gur langsung tak wvjud ya dan tak boleh terima kenyataan. Tak boleh berbincang. Bagi cr0wn yang dah re.put tervk s3ntuh sikit pun boleh pat4h. Dengan veil yang dah colour lusuh putihnya. Tak tahu la nak cakap apa dh. Niat nak berbinc4ng dgn baik tapi yang dapat ibar4t dihaIau,” tambahnya.

Sementara itu, rata-rata netizen meluahkan rasa simpati terhadap kejadian yang menimpa Yana.

Mereka mengkritik tindakan yang dilakukan pihak butik kerana memperlakukan pengantin dengan sebegitu lebih-lebih lagi di hari bahagia mereka dan sudah pun telah mengeluarkan modal yang besar untuk perkahwinan.

Dalam pada itu, seorang netizen telah mendedahkan identiti butik tersebut yang dipercayai terletak di Kuala Selangor dalam ruangan komen.

Di sebalik kesedihan yang nemimpa Yana, seorang MUA terkenal iaitu MUA Bellaz yang turut bersimpati menawarkan perkidmatannya untuk mendandannya secara percuma.

Jadi, sama-sama kita nantikan hasil mekap dari MUA Bellaz.

SUmber: cempedakcheese

kalau sudi Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu puasa korang nnti..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini